Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wij bezorgen al onze boxspring GRATIS in heel Nederland en Vlaams-België. Helaas kunnen we op de Waddeneilanden niet leveren. 

Kies zelf een leverdatum

Nadat je in de webwinkel een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je een bevestigingsmail. Tevens ontvangt je een e-mail en SMS waarmee je de order zelf kan inplannen op een gewenste datum. 

Levertijden

De boxsprings worden in het algemeen tussen 1 en 14 dagen bezorgd, afhankelijk van de planning en jouw gewenste leverdatum. Wil je voor het plaatsen van jouw bestelling een leverdatum afspreken? Via onze live chat bespreken we dit graag met je!

Dag van levering

Een dag voor bezorging ontvang je een e-mail met het dagdeel waarop de bezorger jouw boxspring komt afleveren. Op de dag van bezorging neemt de bezorger ongeveer 30 minuten van tevoren telefonisch contact met je op. Houdt er rekening mee dat deze tijden iets kunnen afwijken in verband met het verkeer of andere onvoorziene gebeurtenissen.

Kosten

Bij een aankoop boven de €250,- is bezorging altijd geheel gratis. Onze bezorgers bezorgen tot aan de voordeur. Wil je graag dat onze bezorger jouw boxspring naar boven tilt en monteert (maximaal tot de tweede verdieping)? Kies dan bij het samenstellen van jouw boxspring voor: 'Met montage'. De kosten hiervoor bedragen €39,95 (€49,95 voor een elektrische boxspring).

Beddenplein kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade bij het naar boven brengen van de boxspring. Dit is dus op eigen risico.

Retourneren

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je de mogelijkheid om het bestelde product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit kan gemakkelijk door het RETOURFORMULIER in te vullen en te mailen naar [email protected] Let op: Je kunt het product alleen retourneren als het onder 30 dagen slaapgarantie valt of als het product nog ongeopend in de verpakking zit. Vervolgens kun je gebruik maken van een van onze retouropties:

Afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending laten ophalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 25,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je het retourformulier in te vullen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. 

Pakketdienst

Kleinere artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak hier een papier met ons retouradres:

Beddenplein.nl
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Zanddonkweg 5
5144NX Waalwijk 

Magazijn

Je kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Waalwijk. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00). We willen je vragen dit vooraf aan ons te melden via e-mail of telefoon. 

Verpakking

We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om je retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al je gegevens bij de hand. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. Na 6 maanden betaal je €45,- voorrijkosten. 

Schade

Heb je getekend voor goed ontvangst en blijken er na levering toch beschadigingen of onjuistheden te zijn, dan kun je dit binnen 5 dagen melden bij onze klantenservice. 

Beddenplein is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekrakingen van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. Bewaar dit goed of maak er een foto van. Beddenplein mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket niet deugdelijk is teruggekomen.

Terugbetaling

We doen er alles aan om jouw terugbetaling zo spoedig mogelijk te verwerken. Je ontvangt de terugbetaling in ieder geval binnen 20 werkdagen na ontvangst van je retour. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden bij je retour, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Meer informatie over verzenden, retourneren en garantiebepalingen vind je in onze algemene voorwaarden. Heb je een specifieke vraag over ons verzend- en retourbeleid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

vergelijk 0