Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten? Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden? Je kunt voor al je vragen terecht bij onze klantenservice. 

Hoe neem ik contact op?

Contact opnemen kan via e-mail: [email protected], telefonisch: (BE) (0)78 484448, via de chat of door hieronder het contactformulier in te vullen. Onze specialisten helpen je graag verder. 

7 dagen per week bereikbaar

Telefonisch:
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00
Zaterdag en zondag: 9:00 - 21:00

Live chat:
Maandag t/m zondag: 9:00 - 22:00.

Zanddonkweg 5
5144NX Waalwijk
Telefoonnummer:
(NL) 0031 (0)85 3031568
(BE) 0032 (0)78 484448
E-mail: [email protected]

Beddenplein.nl is onderdeel van Deals Company BV.
KVK: 70233438


Veelgestelde vragen

1.1 Wat is de levertijd van mijn boxspring?

We bezorgen de boxsprings binnen 14 werkdagen, tenzij anders aangegeven of bij speciale aanvragen (lengtes boven de 200 cm of 1 vast matras). Je ontvangt na bestelling een e-mail en SMS met een link naar ons bezorgsysteem. Zo kun je gemakkelijk jouw gewenste leverdatum aangeven. 

Een dag voor levering laten wij je via e-mail weten welk dagdeel we komen leveren en op de dag van levering zal de chauffeur minimaal 30 minuten vooraf contact met je opnemen.

1.2 Kan ik mijn boxspring later laten bezorgen?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen.

Wanneer je een e-mail ontvangt voor het inplannen van je bezorging, kun je tot een jaar vooruit plannen. Weet je nog niet precies wanneer je de boxspring wilt ontvangen? Vul dan pas een datum in wanneer de gewenste bezorgdatum bekend is. Kun je deze e-mail niet meer terugvinden? Neem dan contact op met de klantenservice.

1.3 Wat betekent 'gemiddelde levertijd'?

Van sommige artikelen kunnen wij de real-time levertijd niet aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan tussen 1 en 14 werkdagen.

Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice vóór het plaatsen van je bestelling. Wij kijken de levertijd dan voor je na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

1.4 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Dat is mogelijk in ons magazijn in Waalwijk. Bij het plaatsen van je bestelling kun je dit vermelden. Neem contact op met de klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.

1.5 Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?

Wil je jouw bed retourneren? Dan vragen wij je om de retourvoorwaarden te bekijken op de 'Verzenden & Retourneren' pagina. Heb je gebruik gemaakt van onze 30 dagen slaapgarantie? Bekijk dan de voorwaarden op onze '30 dagen slaapgarantie' pagina.

1.6 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige manier van verpakken en verzenden, kan het gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per e-mail naar [email protected], met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing!

1.7 Kan ik het artikel ergens bekijken?

Dat kan! Wij hebben een showroom in Waalwijk waar je een aantal van onze boxsprings kunt zien, voelen en testen. Neem contact op met de klantenservice om een afspraak te maken. Onze slaapspecialisten staan graag voor je klaar. 

1.8 Zit er garantie op de producten?

Bij boxsprings boven de €400,- bieden we een slaapgarantie van 30 dagen aan. Mocht het bed niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast ontvang je 2 tot 3 jaar fabrieksgarantie op bedden (afhankelijk van het soort boxspring), waardoor je 2 jaar lang garantie hebt op fabricagefouten. Bekijk de volledige garantiebepalingen in onze algemene voorwaarden.

1.9 Mijn matras vertoont kuilvorming. Wat nu?

Matrassen en toppers zijn opgebouwd uit materialen die elastisch zijn en in een aantal gevallen opgebouwd uit natuurlijke materialen. Hierdoor kan jouw lichaamsafdruk waarneembaar zijn als je enige tijd op het matras hebt gelegen. Dit is een normaal proces, zeker in het begin. Jouw matras verliest hiermee geen ondersteuning of comfort. We adviseren je om het matras een aantal keer per jaar om te draaien.

1.10 Mijn boxspring kraakt. Wat nu?

Probeer te achterhalen wat het kraken veroorzaakt. Controleer bijvoorbeeld of de poten goed zijn gemonteerd en aangedraaid zijn. Heb je een harde vloer, gebruik dan bijvoorbeeld extra vilt onder de poten. Bij (elektrisch) verstelbare boxsprings kan het zijn dat de bewegende delen door bijvoorbeeld de luchtvochtigheid of temperatuur, geluid maken. Dit los je op door de scharnieren in te spuiten met een siliconenspray.

1.11 Kan ik mijn (top)matrashoes wassen?

Nee. Onze (top)matrashoezen mogen niet in de wasmachine en dienen enkel gereinigd te worden met een stofzuiger.

Neem contact op

* Verplichte velden

vergelijk 0