Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten? Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden? Onze specialisten helpen je graag verder; telefonisch, online en in onze showrooms

Hoe neem ik contact op?

E-mail: [email protected]
Telefonisch: +31 085 303 0614
WhatsApp: +31 643818836
Facebook Messenger
Instagram Direct Message 

Chat of onderstaand contactformulier.

7 dagen per week bereikbaar

Telefonisch:
Maandag t/m zaterdag: 9:00 - 23:00
Zondag: 9:00 - 23:00
 
Live chat:
Maandag t/m zaterdag: 9:00 - 23:30
Zondag: 9:00 - 23:30
 
Beddenplein.be is onderdeel van Deals Company BV.
KVK: 70233438


Veelgestelde vragen

1.1 Wat is de levertijd van mijn boxspring?

We bezorgen onze boxsprings tussen 1-4 weken. De levertijd is afhankelijk van de verschillende opties bij het samenstellen van je bed. De geschatte levertijd vind je terug bij het specifieke product. 

Lees hier hoe de levering in z'n werk gaat:

  1. Tijdens het samenstellen van je bed/boxspring geef je een voorkeursdatum op (let op: de gekozen datum is een voorkeursdatum en geen definitieve bezorgdatum).
  2. Je wordt gebeld door onze slaapspecialisten om de order nog eens door te lopen. Zo weten zowel jij als wij zeker dat de order helemaal naar wens is.
  3. Wij gaan voor je aan de slag om jouw droombed speciaal voor jou te creëren.
  4. Wanneer jouw bed helemaal klaar is, ontvang je een per e-mail en SMS een uitnodiging om een definitieve leverdatum te kiezen.
  5. Minimaal een dag voor de levering, ontvang je via e-mail een tijdsbestek waarin je onze bezorger kunt verwachten.
  6. Op de dag van levering ontvang je per e-mail een link om onze bezorger te volgen en belt hij een half uur voor aankomst om aan te geven dat hij onderweg is.

1.2 Kan ik mijn boxspring later laten bezorgen?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op, totdat je ze wilt ontvangen. Tijdens het samenstellen van jouw droombed kun je kiezen voor een 'gewenste leverdatum'. Deze kun je zover vooruit zetten als je zelf wilt. Tegen die tijd ontvang je van ons een e-mail om een definitieve leverdatum te kiezen.

1.3 Wat betekent 'gemiddelde levertijd'?

Van sommige artikelen kunnen wij de real-time levertijd niet aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan tussen 1 en 14 werkdagen.

Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice vóór het plaatsen van je bestelling. Wij kijken de levertijd dan voor je na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

1.4 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Dat is mogelijk in ons magazijn in Waalwijk. Bij het plaatsen van je bestelling kun je dit vermelden. Neem contact op met de klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.

1.5 Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je de mogelijkheid om het bestelde product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit kan gemakkelijk door het RETOURFORMULIER in te vullen en te mailen naar [email protected] Let op: Je kunt het product alleen retourneren als het onder 90 dagen slaapgarantie valt of als het product nog ongeopend in de verpakking zit. Vervolgens kun je gebruik maken van een van onze retouropties:

Afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending laten ophalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 25,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je het retourformulier in te vullen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. 

Pakketdienst

Kleinere artikelen kun je zelf retourneren door middel van een pakketdienst (bijv. PostNL of DHL). Je kunt het pakketje vervolgens inleveren bij een PostNL-pakketpunt of DHL-Parcelshop. Plak hier een papier met ons retouradres:

Beddenplein.be
T.a.v. Klantenservice / Retouren
Zanddonkweg 5
5144NX Waalwijk 

Magazijn

Je kunt het pakket ook zelf terugbrengen naar ons magazijn in Waalwijk. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00). We willen je vragen dit vooraf aan ons te melden via e-mail of telefoon. 

Verpakking

We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking (inclusief kartonnen hoekpunten). Om je retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen. Zo hebben we direct al je gegevens bij de hand. Indien je hebt gekozen voor ‘betalen bij levering’ vragen we je om je rekeningnummer (IBAN) te vermelden, zodat we het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Retourkosten voor producten die onder de garantie vallen zijn gratis. Na 6 maanden betaal je €45,- voorrijkosten. 

1.6 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige manier van verpakken en verzenden, kan het gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per e-mail naar [email protected], met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing!

1.7 Kan ik het artikel ergens bekijken?

Dat kan! Wij hebben een showroom in Waalwijk, Zaltbommel en in Harderwijk (vanaf 4 januari 2023) waar je een aantal van onze boxsprings kunt zien, voelen en testen. Onze slaapspecialisten staan voor je klaar. 

1.8 Zit er garantie op de producten?

Bij boxsprings boven de €400,- bieden we een slaapgarantie van 90 dagen aan. Mocht het bed niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast ontvang je 2 tot 3 jaar fabrieksgarantie op bedden (afhankelijk van het soort boxspring), waardoor je 2 jaar lang garantie hebt op fabricagefouten. Bekijk de volledige garantiebepalingen in onze algemene voorwaarden.

1.9 Mijn matras vertoont kuilvorming. Wat nu?

Matrassen en toppers zijn opgebouwd uit materialen die elastisch zijn en in een aantal gevallen opgebouwd uit natuurlijke materialen. Hierdoor kan jouw lichaamsafdruk waarneembaar zijn als je enige tijd op het matras hebt gelegen. Dit is een normaal proces, zeker in het begin. Jouw matras verliest hiermee geen ondersteuning of comfort. We adviseren je om het matras een aantal keer per jaar om te draaien.

1.10 Mijn boxspring kraakt. Wat nu?

Probeer te achterhalen wat het kraken veroorzaakt. Controleer bijvoorbeeld of de poten goed zijn gemonteerd en aangedraaid zijn. Heb je een harde vloer, gebruik dan bijvoorbeeld extra vilt onder de poten. Bij (elektrisch) verstelbare boxsprings kan het zijn dat de bewegende delen door bijvoorbeeld de luchtvochtigheid of temperatuur, geluid maken. Dit los je op door de scharnieren in te spuiten met een siliconenspray.

1.11 Kan ik mijn (top)matrashoes wassen?

Nee. Onze (top)matrashoezen mogen niet in de wasmachine en dienen enkel gereinigd te worden met een stofzuiger.

Neem contact op

* Verplichte velden

vergelijk 0